Túlanie sa v mrakoch
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 47 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

Túlanie sa v mrakoch

Uverejnené 02. október 2021. Publikované v Slanské vrchy

... tie kvapky… Mokrý som bol statočne. Teplota nebola zas až taká hrozná, najmä kým som funel do kopca. Pár metrov pod hrebeňom, kde sa už aj vietor rozfúkal to už bolo iné. Pocitová teplota sa citeľne ...

Skratka do Poproča

Uverejnené 10. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

... zalial hrnčekovú polievku. Vodu som pil z prameňov a teplota pramenitej vody bola nízka. Jasné, že sa to prejavilo aj na mojom hrdle.    Prezliekol som sa do spacieho, prikryl som sa dekou a snažil ...

Vlčou stopou

Uverejnené 09. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

... poobede, je už dosť neskoro.      Teplá polievka zohriala, najmä, ak teplota bol 3,4° C. Rožok zasýtil dostatočne na to, aby som sa mohol vydať na ďalšiu objavovaciu cestu. Ani som nemusel hľadať ...

Na Márovky so Stanom

Uverejnené 07. marec 2021. Publikované v Slanské vrchy

... pozrel až doma na fotkách. Rýchlo som urobil pár fotiek, bola zima. Pocitová teplota bolo niekde okolo -15º C. Hneď som prosil Stana, aby mi pozapínal vetráky pod pazuchami na mojej bunde.    Friškom ...

Mierny výstup na hrebeň

Uverejnené 12. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... popruhy, že som na druhý deň ráno… Zasa by som predbiehal. Nočná mrazivá teplota Samozrejme bol som zvedavý koľko stupňov je. Tak som si dal dole z ruky hodinky, aby sa prispôsobili teplote okolia. Hodinky ...

Hrebeňom Čergova

Uverejnené 28. august 2020. Publikované v Čergov

... Ja v lete počas hrebeňoviek beriem maximum vody. V lete je vyššia teplota a aj námaha, preto sa aj viac potím, tým pádom potrebujem aj viac vody. Nosím so sebou hydrovak s objemom 3 litre. Ten zvyknem ...

Cestami necestami na Javornícku poľanu

Uverejnené 15. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... som sa najbližšieho stromu a vyterigal som sa na asfaltku. Teplota razom letela hore. Snažil som sa vyhľadávať tieň, no nie vždy úspešne. Teraz som si vykračoval po asfaltke smerom na západ. Nabral som ...

K sútoku Hornádu a Torysy

Uverejnené 08. august 2020. Publikované v Cyklistika

... dorozumieť. Mal jazykovú bariéru, s ktorou som mu pomáhal ja. Teplota Dnes malo byť niečo vyše 30° Celzia. Pripravil som sa na to. Natrel som sa opaľovacím krémom. Humorná prestávka Rozhovor ...

Novoročný výstup na Kojšovskú hoľu

Uverejnené 01. január 2020. Publikované v Volovské vrchy

... bolo teplo. Slniečko pekne hrialo. V tieni bolo o pár stupňov menej a na vetristých miestach bola pocitová teplota ešte nižšia. Zima nebola a ani sneh nebol. Čo sa to deje? Všetko sa však napravilo ...

K Vihorlatu

Uverejnené 30. august 2019. Publikované v Vihorlat

K Vihorlatu Noc som mal veľmi nepokojnú. Všetko bolo super, teplota nadpriemerná, bol som sýty, mal som dostatok vody. Jedno ma však neskutočne… K Vihorlatu Predchádzajúce časti: Za Šípkovou ...

Za Šípkovou Ruženkou na hrad Vinné

Uverejnené 29. august 2019. Publikované v Vihorlat

... že začnem vo Vinnom a skončím v Snine. Vzhľadom k teplotám som sa nechcel veľmi mordovať a tak trasa bola len taká pohodová.    Ako to pri mne väčšinou býva, skončil som niekde úplne inde a s úplne ...

Na Javorovú veľkou okľukou II.

Uverejnené 05. júl 2019. Publikované v Slanské vrchy

... bol som uťahaný, tak už som nemal chuť na nejaké krkolomné stúpania. Ale čo nie je, môže byť. Na cestu som sa vydal asi pred 10 hodinami a o 22 km skôr z Mudroviec. Primeranému tempu nahrávala aj teplota, ...

Príkre zrázy Čiernej hory

Uverejnené 01. jún 2019. Publikované v Slanské vrchy

... celú lúku, tak, aby vytekala už pri novej chate. Teda tam ako je ju vidno dnes. Až počas nasledujúceho vandru som si uvedomil, že tomu naozaj tak je. A utvrdila ma v tom teplota vody. Ale zasa predbieham. ...

V Temnom lese

Uverejnené 31. máj 2019. Publikované v Slanské vrchy

... prevaľovali cez vrchol. Teplota okolo 8° Celzia a ešte k tomu fúkal mierny vetrík, ktorý pocitovú teplotu ešte viac znižoval. Košeľu som mal mokrú od vody, ktorá popadala z listov kríkov a stromov a aj ...

Baňa na zlato

Uverejnené 27. máj 2019. Publikované v Slanské vrchy

... a zistil som, že v noci nemrzlo. Teplota bola „len“ okolo nuly. Možno to bolo aj tým, že oblačnosť sa k ránu rozmohla a mraky fungujú ako izolácia. Na spanie by bol spacák lepší, ale ani s dekou to nebolo ...

Zimný prechod Čiernej hory

Uverejnené 23. január 2019. Publikované v Slanské vrchy

... dňa spokojný. Dnešný deň bol iný. Vonku mrzlo. Mrzlo celý včerajší deň a aj noc, ba dokonca ani teraz nebola teplota nad bodom mrazu. Vak som si na noc uložil do batohu pričom som z hadičky vyfúkol vodu, ...

Smer Burda

Uverejnené 29. júl 2018. Publikované v Muránska planina

... zo sebou priniesol krátky dážď. Vlhkosť sa výrazne zvýšila a teplota zasa neklesala. Sem tam sme zahliadli aj chatu Stožky, ba aj cestu, ktorou budeme musieť zajtra ísť. Radšej som na ňu nemyslel. Šiel ...

Cez Mošník

Uverejnené 22. január 2018. Publikované v Slanské vrchy

... vedel, že mi bude teplo. Teplota klesla niekde k -7° C, ak som mohol veriť môjmu teplomeru. Nadránom asi teplota ešte o niečo klesne. Takže spacák to hravo zvládne a ja s ním. Zaľahol som. Ešte sa so ...

Opäť na Lazy

... sa stromy snažili mrazom prikrášlenými vetvami dosiahnuť k oblohe. Pastva pre oči aj dušu. Všade ticho, ktoré sem tam narušil vietor, ktorý začal pofukovať. Apropo – vietor. Teplota pri chate bola ...

Cez hrby a priesmyky

Uverejnené 16. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

Cez hrby a priesmyky Zobudil som sa do zamračeného rána. Teplota bola primeraná obdobiu, teda nemrzlo, ale ani som sa nepotil… Cez hrby a priesmyky Predchádzajúce časti: Okolo prameňa Laborca ...