Aprílový jarno-ZIMNÝ tramp
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 49 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

Skratka do Poproča

Uverejnené 10. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

... hamaky. Jednotlivé kóje ležoviska boli oddelené masívnymi zvisle stojacimi hranolmi. Tak jednu stranu hamaky budem mať kam zavesiť. Ale kam dám druhý koniec? Už som sa zmieril s tým, že budem mať otvorené ...

Vlčou stopou

Uverejnené 09. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

... som si vodu. Kým som sa terigal hore stráňou, tak mi bolo teplo a aj slnko svietilo celkom statočne. Teraz už bolo väčšinou polooblačno a aj vietor bol o niečo silnejší. A ani tá studená voda, ktorú som ...

Na Márovky so Stanom

Uverejnené 07. marec 2021. Publikované v Slanské vrchy

... najlepšie. Ako to všetko začalo? Začalo to v sobotu, tým, že som si prichystal turistické topánky pred dvere a batoh do kuchyne. Vyrážať som chcel v nedeľu ráno a v tom… Niekto zvoní pri dverách. Prišiel ...

Cez Vlašskú lúku

Uverejnené 14. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... smerom na Veľkú Márovku. Nohy si povedali: Konečne! Plecia: Prečo? Rozhodol som sa, že prespím znova v tej búde, kde som spal minulú noc. Keby som to bol vedel už ráno, tak by som batoh nevláčil so sebou… ...

V zasneženej krajine

Uverejnené 13. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

V zasneženej krajine Ráno, ako vždy na zimnom vandry, sa mi vôbec nechcelo z teplého spacáka. Do tej… V zasneženej krajine Predchádzajúca časť: Mierny výstup na hrebeň Ráno, ako vždy na ...

Mierny výstup na hrebeň

Uverejnené 12. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... popruhy, že som na druhý deň ráno… Zasa by som predbiehal. Nočná mrazivá teplota Samozrejme bol som zvedavý koľko stupňov je. Tak som si dal dole z ruky hodinky, aby sa prispôsobili teplote okolia. Hodinky ...

Novoročný výstup na Kloptaň

Uverejnené 01. január 2021. Publikované v Volovské vrchy

... späť do Vyšného Medzeva, no ja som pokračoval k horám v diaľke. Minul som jednu chatu, druhú chatu (chata Osa). Ostrou zákrutou som prešiel Baňu a stúpal som bočnou stráňou doliny Humel. Na OM (Odvoznom ...

Klesanie, klesanie a znova len klesanie

Uverejnené 11. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... hodín, keď nakoniec generátor prestal jemne priasť a svetlo zhaslo. Raňajky a odchod Ráno som sa rýchlo ako-tak zbalil a šiel som sa naraňajkovať. Vedel som, že domov dôjdem až niekedy neskoro poobede, ...

Zabijácky traverz

Uverejnené 10. október 2020. Publikované v Malá Fatra

Zabijácky traverz Ráno som sa zobudil skoro, tak ako som chcel. Pripraviť si raňajky, naraňajkovať a zbaliť sa, mi… Zabijácky traverz, Malá Fatra Predchádzajúca časť: Malý a Veľký Rozsutec ...

Malý a Veľký Rozsutec

Uverejnené 09. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... piatok ráno, polovica októbra, relatívne chladno. Už v sedle Zákres som stretol množstvo ľudí, zvyšok bol v sedle Medzirozsutce a to som sa ešte nedostal na Veľký Rozsutec.    Špekuloval som, či vyleziem ...

Žobrák

Uverejnené 29. august 2020. Publikované v Čergov

... nelomcovalo. Fúkať prestalo až nadránom. Slnečné ráno Spoza východného hrebeňa vykuklo slnko a ja som sa kúpal v jeho ranných lúčoch. Tyčku, z ktorej sa v noci uvoľnila šnúra som už nenašiel. Možno ...

Hrebeňom Čergova

Uverejnené 28. august 2020. Publikované v Čergov

... A to bolo prosím pekne ešte len niečo po ôsmej hodine ráno! Dve hodiny cesta hore, takže si museli pekne privstať. Na dôvažok Jozef mal 67 rokov a Michal 72. Na taký vek to je celkom pekný výkon.    ...

Čergov, Sokolova skala

Uverejnené 27. august 2020. Publikované v Čergov

...  Uvaril som si polievku a čaj. Zjedol rožok s čajom. Nechal som si asi 3 deci čaju. Na zajtra ráno mi to stačiť bude. Vodu si doplním z prameňa pod Minčolom. Bolo už skoro 23.00 h., keď som konečne zaľahol ...

Klesania v daždi

Uverejnené 17. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... nestretol. Hmlisté ráno Ráno sa mi vôbec nechcelo z hamaky. Vonku hmlisto, viditeľnosť mizerná. Naraňajkoval som sa, zbalil sa a šiel som svojou cestou. K krátkym nohaviciam, ktoré som mal doteraz ...

Pohodovým chodníčkom

Uverejnené 16. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... spánkom až do rána.    Plánovanie trasy Ráno som sa rozhodoval, ako by som sa dostal k objektu, ktorý bol zakreslený na mape pod Praporcom. Takže hore Hermanovským hrebeňom? Po včerajšom dni, keď ...

Cesta hore, dole, hore a zasa dole

Uverejnené 10. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... Veľmi pekné, miestami až úchvatné.      Stúpanie som cítil, najmä keď som vláčil na chrbte batoh, s naplneným hydrovakom. Ráno skoro nikdy neviem, kde si večer zložím hlavu. Snažím sa byť pri vode, ...

Noc pod tajomným Oblíkom

Uverejnené 09. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... nie odpočinutý. Veranda chaty mi trocha clonila svetlo, ktorým bola celá Lúka pod Oblíkom zaliata. Pozrel som sa na hodinky bolo len niečo po druhej hodine nad ránom. Mesiac vyšiel spoza kopca a celú ...

Sninský kameň a južný hrebeň Vihorlatu

Uverejnené 23. marec 2020. Publikované v Vihorlat

... Nebola to ani zver, ktorá by ma RÁNO budila. Zver ma pre istotou zobudila uprostred noci. Bolo to niečo väčšie snáď Jazvec lesný, lat.: Meles meles alebo obyčajný Jež tmavý, lat: Erinaceus europaeus, ...

Novoročný výstup na Kojšovskú hoľu

Uverejnené 01. január 2020. Publikované v Volovské vrchy

... ktorá sa týči nad Zlatou Idkou vo výške 1 246 m. Cesta autobusom Ráno som už o 07.30 h. sedel v autobuse a predpokladal som, že o nejakých 20 minút budem z neho vystupovať. Omyl! Autobus si to nemieril ...