Aprílový jarno-ZIMNÝ tramp
Túlačka po Slanských vrchoch
Po hrebeni Vihorlatu
Partizánskym chodníčkom

Partizánskym chodníčkom Horko-ťažko som dal na seba pršiplášť a vyšiel som do dažďa. Javornícka poľana je v smere od chaty Fricka taká [ ... ]

Toto si chcem prečítať
Čergov, Sokolova skala

Čergov, Sokolova skala Čergovpohorie, ktoré má už dlhú dobu láka. Raz dávno, tak dávno, že si niekdy myslím, že to ani pravda nebola [ ... ]

Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 49 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

Okolo <span class="highlight">prameň</span>a Laborca

Uverejnené 14. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

Okolo prameňa Laborca Konečne sme sa rozhýbali a začalo sa rozprávať o nejakom trampe. Návrh bol Poloniny, s tým, že by sme mali dôjsť až do… Okolo prameňa Laborca Konečne sme sa rozhýbali a začalo ...

Skratka do Poproča

Uverejnené 10. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

...  Prešiel som krížom cez cestu, k prístrešku. Tam mala byť voda. Dlhý stôl a lavice boli chránené prístreškom, vyvýšené ohnisko pod strechou a prameň. Kohútik som už z diaľky jasne rozoznával. Ideálne ...

Vlčou stopou

Uverejnené 09. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

... jarný tramp, s tým, že sa poobzerám po nejakých prameňoch a chajdách v blízkom aj širšom okolí Kloptane. Kým som vyšiel na hrebeň, tak sa jarný tramp zmenil na zimný. Počasie bolo pekné slnečné, takže ...

Na Márovky so Stanom

Uverejnené 07. marec 2021. Publikované v Slanské vrchy

... som tiež chcel vidieť. Chcel som vidieť aj prameň Bodnár, ale prameň bol na tej dlhšej trase a nedá sa vždy všetko. Chata Kopáska V dolinke pod Chatou Kopáska som si obzrel prameň. Strieška prameňa ...

Novoročný výstup na Kloptaň

Uverejnené 01. január 2021. Publikované v Volovské vrchy

... už bolo snehu len viac a viac. Super!    Prešiel som okolo ďalšej búdy, ktorá, predpokladám, slúži lesným robotníkom ako úkryt pred nepriaznivým počasím. Pokračoval som k prameňu, ktorý bol neďaleko. ...

Zabijácky traverz

Uverejnené 10. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... (záchod), mi už bolo omnoho lepšie. Veľký Kriváň, Pekelník, sedlo Bublen, prameň Studenice Na Veľký Kriváň som nevyšiel, aj keď na smerovníku bol čas len 10 minút. Ale poznáš to, nie? LEN 10 minút… ...

Malý a Veľký Rozsutec

Uverejnené 09. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... stúpanie bolo miernejšie. Minul som prameň a začalo stúpanie. Stúpanie do sedla Medzirozsutce Poriadne stúpanie, cestou ma minuli dvaja turisti. Ďalších som stretol až v sedle Zákres. Cesta bola namáhavá, ...

Útulňa Drina, chata Čergov a dobrí ľudia

Uverejnené 30. august 2020. Publikované v Čergov

Útulňa Drina, chata Čergov a dobrí ľudia Veci som si poukladal pod seba, tak aby nezavadzali a natiahol som sa do hamaky. V polospánku som ešte stihol započuť také… Útulňa Drina, chata Čergov a ...

Žobrák

Uverejnené 29. august 2020. Publikované v Čergov

... síce boli lepšie fotky, ale čo už.    Chata Encián nebola mojím primárnym cieľom. Tým bol prameň, ktorý mal byť obďaleč. Z lúky som si to rezol ledva viditeľným chodníkom, aby som sa o niečo ďalej ...

Hrebeňom Čergova

Uverejnené 28. august 2020. Publikované v Čergov

Hrebeňom Čergova Včera večer som dvakrát meral cestu k prameňu. Dvakrát tam a späť. A výsledok? Asi… Hrebeňom Čergova Predchádzajúca časť: Čergov, Sokolova skala Včera večer som dvakrát ...

Čergov, Sokolova skala

Uverejnené 27. august 2020. Publikované v Čergov

... OMYL! Čítaj všetko! Môžeš to zabudnúť, ale čo keď tam je informácia, ktorú by si mohol potrebovať? Hľadania prameňa Nevedel som, kde je Gabiho studnička (veď mi to nepovedal) tak som sledoval žihľavu ...

Klesania v daždi

Uverejnené 17. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... uterákom a v šľapkách k prameňu. Umyl som sa. Voda chladná, ale urobila mi dobre. Osviežila ma a do hamaky pôjdem čistučký. Vrátil som sa k prístrešku, obliekol som sa a vtedy prikvitli dvaja cyklisti. ...

Pohodovým chodníčkom

Uverejnené 16. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

Pohodovým chodníčkom Neďaleko bolo viacero miest, kde bola voda. Smerom k Oblíku boli hneď tri pramene. Takže kde budem spať? Zajtra som chcel pokračovať… Pohodovým chodníčkom Predchádzajúce časti: ...

Partizánskym chodníčkom

Uverejnené 15. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... plán som mal taký, že ostanem na Javorníckej a pohľadám prameň Šebastovky. Obzerám sa okolo seba, dážď pomaly ustáva. Moju pozornosť upútala drevená tabuľa pod smerovými značkami na hríbiku. Na nej nápis: ...

Cestami necestami na Javornícku poľanu

... v pamäti a miesta, ktoré som ešte nepoznal. Toto som chcel prejsť: Výbežok nad bývalým hotelom Sigord. Lúku/lúky nad výbežkom smerom na hrebeň. Javornícku poľanu. Prameň pri ...

Cesta hore, dole, hore a zasa dole

Uverejnené 10. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... zemi. Prameň Pod Hrbom Slnko svietilo o106 a na asfaltke sa to nedalo necítiť. Pozrel som si prameň, ktorý je v doline potoka. Bola v ňom voda, no napriek tomu som si povedal, že pôjdem k prameňu, ...

Noc pod tajomným Oblíkom

Uverejnené 09. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

Noc pod tajomným Oblíkom Šľapem si po asfaltke a hútam, či nájdem batoh, a či bude celý. Trocha som sa obával. Ani nie tak dvojnohých tvorov, veď som ho ukryl a snáď… Noc pod tajomným Oblíkom Predchádzajúca ...

Na pivo okolo Praporca

Uverejnené 08. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... až skoro k prameňu na ceste od Temného lesa na Grimov laz. A ma aj doviedla. Cesta sa už narovnala a viedla ma západným úbočím smerom na juh. Sem tam som prekročil nejaký ten spadnutý strom, pokecal ...

Sninský kameň a južný hrebeň Vihorlatu

Uverejnené 23. marec 2020. Publikované v Vihorlat

... smerovník) bol údaj: „Nežabec 0:50 h“ a „Podhoroď 4:55 h“. Je 08:09 h. o jednej popoludní som nad Podhoroďou. BEZ PROBLÉMOV! Nájdem prameň, prenocujem a zajtra, pekne skoro ráno, idem domov. Samozrejme ...

Hrebeňom Vihorlatu

Uverejnené 30. august 2019. Publikované v Vihorlat

...  Hľadanie prameňa Bola už tma, tak mojím prvoradým cieľom bolo nájdenie prameňa s vodou. Prameň by mal byť niekde nižšie, chodník k prameňu bol, najmä zo začiatku, aj riadne označený a vychodený. Potom ...